its about time

6:52 PM

aku terase tahun ni akan berlalu dengan begitu pantas . sepantas kuda belang yang berlari ,sepantas serigala jadian yang memburu vampire nya . haishhh bila pikirkan sejarah aku boleh jadi gila . tamadun dunia and islam? macam mana aku nak masuk kan semua tu dalam otak aku ni ? plus dengan sejarah malaysia and sejarah asia tenggara ,timur? barat? ya Allah . banyak sangat . tolong bagi aku otak albert kah or alexander or adik adi putra . bila aku baca sejarah tu aku mesti kompem selit selit angan angan aku . ape pon tak boleh kan . and and now masalah hati and perasaan aku campak jauh jauh . biarkan tahun ni aku nak buktikan yang aku boleh berjaya . heyy korang tengok lah nanti . aku tahu korang2 semua tengah happy ending . aku jah yang suffer . its okay . but at the end i will make sure i will be the most successful among you all semua  BHAHAHA . thank you . even takda yang menyokong even ramai yang mengutuk . excuse me do i care ? ohhh pleaseee i dont . now its me and exam . im in relationship with my exam . HAHA . okayy tengah tension sooo macam ni lah kan . ohh you. yes you TIME . please i beg to you i really really beg please be nice to me . jadikan setiap masa waktu yang aku buat bermakna . jangan bagi aku sia sia kan masa yang ada . the end :D


candidate STPM yang tengah meroyan :D


You Might Also Like

0 comments