Jauh sudah

8:31 AM

Lirik Lagu ni sangat sangat bermakna
Sungguh mendalam


Ya Allah..
lindungilah diriku..
jauhi aku dari kesesatan..
aku tidak mahu hanyut..
Ya Allah..
aku tidak mahu..
Ya Allah..
ampunilah aku..

jauh sudah aku melangkah kaki...
menuju jalan ujian dariMu...
melepaskan semua yg ada..
yg diberikan padaku...
Kau berikan aku sakit tak menentu...
tiada yg tahu....
tiada yg mengerti...
ape yg kurasa hanya sekasih cinta Kau padaku..

ya Allah....
lindungilah hidupku...
aku tidak mahu untuk hanyut sekali lagi...
jauhi aku dari kesesatan...
saat aku habiskan masa2 duniaMu...
Kau berikan aku sakit tak menentu...
tiada yg tahu...
tiada yg mengerti...
ape yg kurasa hanyalah kasih kepadaku...

Ya Allah...
lindungilah hidupku...
aku tidak mahu hanyut sekali lagi...
jauhi aku dari kesesatan...
saat aku habiskan masa2 duniaMu...

You Might Also Like

2 comments

  1. apa tajuk lagu nie ea???

    ReplyDelete
  2. Found this new website. Really helpful for the aptitude preparation tests.Must see.!!!
    http://www.kidsfront.com/competitive-exams/quantitative-aptitude-practice-test.html

    ReplyDelete